gakuhan.jpg


A tanárok álmának kielégítésére hoztuk létre termékeinket

sec01_01.jpgA CASIO termékfejlesztésének filozófiája "0 → 1" (létrehozni valamit a semmiből); hogy hozzájáruljon a társadalom fejlődéséhez a társadalom rejtett szükségleteinek feltárásával és új termékek és értékek kialakításával, amelyek eddig nem léteztek.

Az oktatás területén fontos, hogy a CASIO megértse a tanárok és a diákok szükségleteit. Ezért mérnökeink eljárnak az iskolákba és részt vesznek az órákon, hogy meghallhassák a tanárok és diákok gondolatait, vágyaikat és szükségleteiket. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy ezeket az igényeket felismerjük.

Az ilyen tapasztalatok által ihletett új termékjavaslatokat az oktatási szakemberekkel folytatott tanácsadások és együttműködések erősítik. Rengeteg időt töltöttünk magával fejlesztéssel, de a szakemberek kezdeti értékelése az, ami a termékeket olyan egyedülálló oktatási eszközzé teszi, amely segíti a tanulást. Ez a CASIO célja.

Továbbra is az egyes országok tantervére optimalizált termékek készítésére koncentrálunk. A helyi oktatási intézményekkel együttműködve ellenőrizzük a tantervet, és megvizsgáljuk a számológépekhez szükséges specifikációkat és funkciókat

sec01_03_pc.jpgBővítjük az olyan lokalizált modellek előállítását, amelyek minden országban eltérő specifikációval rendelkeznek.

A "0 → 1” oktatási szakterületünkön belül hangsúlyozzuk a pedagógiai dolgozók és intézmények felbecsülhetetlen ötleteinek figyelembevételét. Ennek a folyamatnak a megtartása a legfontosabb politikánk.

Meggyőződésünk, hogy számológépeink és GAKUHAN tevékenységeink segítenek a tanulók  álmainak megvalósulásában. Reméljük, hogy hozzájárulunk ehhez a célhoz, és várakozással tekintünk arra, hogy az Önök visszajelzései és gondolatai hogyan illeszthetők be a következő új CASIO oktatási termékbe.
  Vissza